Персонализация. Хората не се дразнят на рекламата. Те се дразнят на лошо направената и лошо насочената реклама.

Бъдете СМЕЛИ и ДЕЙСТВАЙТЕ! Не трябва да разчитате на старите лаври.

Не приемайте нищо лично, бъдете позитивни и спокойни.

Бъдете винаги спретнати, подредени, не чорляви, не разгащени, бъдете приветливи, вежливи.

Малките неща казват тоооолкова много.

Винаги пазете културния тон.

Четете между редовете. Защо така ми говори тоя човек? Не трябва да задържате нищо в себе си.

Изслушвайте внимателно. Мълчете. Замълчи. Изслушвай внимателно и задавай въпроси. Всеки иска да бъде изслушван, да му бъде даден шанс.

Не приемай нищо лично. Както идва, така и си отива.

Никога не започваш работа по проект, когато нещо не ти е ясно.

Лична и бизнес комуникация. Аз допуснах грешка, извинявам се. Когато имаш добър личен контакт с хората, много по-трудно се разделяте.

Бъди проактивен. Води. Не следвай.

Вие сами на себе си трябва да си задавате задачи. Това правят добрите мениджъри. Добрите шефове.

Бъдете проактивни през цялото време.

Клиентите идват при нас, за да ги водим. Преди да водите, трябва да следвате. Бъдете водач, отваряй и затваряй, бъди конкретен, точен и ясен.

Бъдете много ясни в комуникацията.

Кога да кажеш "не" и как да кажеш "не", защото това е много важно.

Не знам дали искам да работя с вас, много съм добър, много клиенти имам, много работа ми дават, не знам. Комуникирайте експертизата си подобаващо. Не работете с всеки.

Бъдете магнетични, клиентите да ви се молят да работят при вас, хората да ви се молят да работят при вас.

Знайте какво ще правите всеки ден, important / not important.

Ако някой се хвали, винаги слагайте 50% надолу.

Ако някой мълчи и не казва нищо, винаги слагайте 50% нагоре.

Примерна комуникация за срок: 8 дена, ако имам всичко днеска. Ако не, когато стане.

Мога да ти направя проекта до 20 дена, ако ни го потвърдите до 3 дена. После имам по план други проекти, други неща, и сроковете се променят.

Преди да изпратиш важен мейл, провери 2-3 пъти.

Ако отговаряйте емоционално, вкарайте си позитивна енергия, преди да отговорите. В бизнеса няма нищо лично, а не да се заяждате. Безсмислено е.

Бъди адаптивен и не забравяй, че всичко се променя за секунди.

 

Бъди сигурен, че всички са те разбрали. Питай дали всичко им е ясно.

Празна поща - щастлив момент.

Винаги аз плащам сметката. Развивам щедрост. Развивам позитивизъм.

Няма нищо лично в тоя свят. И всичко е лично.

Един ден работете в офиса на клиента. Опознайте бизнеса му. Влезте навътре в нещата.

Не приемай нищо лично.

Това е нашето дърво на проблемите. Когато вляза вкъщи, оставям проблемите си на дървото, а на другия ден си ги взимам, но те вече са по-малко, те вече нямат значение.

Искаш ли вместо в петък, в пон. да ти пратя, искам да го изпипам по-добре.

Не работим спешна помощ.

Превантивно взимай мерки. Оставяй си една част от времето в деня, за да видиш цялата картинка. Вижте цялата картинка, какво се случва.

Работи повече върху бизнеса, вместо само в бизнеса.

Правете си Check list а всичко. Check List се прави в началото на проекта.

Преди да отсъдите, чуй двете страни. Принцип в мениджмънта. Говорете си, пиленца, аз  между двата. Когато има конфликт между колегите.

При предизвикателство винаги търси да намериш къде е твоята отговорност.

Казано и написано. Виж какво е написано. Къде е вашата отговорност към цялото нещо.

Планирай, планирай, планирай! Планирайте и приоритизирайте. Планирайте следващия си ден, по-следващия си ден. И на следващия ден ставам с ясната идея какво да направя следващия ден.

Think globally, act locally.

Don't EVER lower a target.

Mисли дългосрочно, действай краткосрочно.

Мисли win-win. По-добре win-win или няма сделка, отколкото win-lose или lose-win.

Никога не гледайте другият да загуби. ВИНАГИ WIN-WIN!!!!!!!

Търсете решение, не проблеми. Не искам проблеми. Аз не търся проблеми. Гледам си моите неща. Търся решения на проблемите на другите хора. В това съм добър.

Борете се за вашето мнение и си защитавайте интересите. Не се спори с клиент, нито с колега, това не води до нищо. Търсим решение, а не проблеми.

Не съм съгласен с вас, защото еди какво си, еди що си. Винаги се аргументирайте.

Мисли позитивно. За всичко. За всеки клиент, всеки колега, всеки човек. Това просто е начин на мислене, начин на разсъждение. Аз предлагам идея, която смятам, че ще се случи.

Отиваме на война. Не на разходка. Не се колебаем. Не се страхуваме.

Дали ще го харесат… дали ще го харесат… Разбира се, че ще го харесат. Разбира се, че ще ни харесат. Та ние сме най-добрите в тоя бранш!

Печелят тези, които имат самочувствието, увереността!!!

Външният вид и излъчване е много важно. Много е важно това е излъчване. Бъдете, весел, ведър, спретнат, позитивен, привлетлив човек…

Проучване -> Контакти -> Мейл -> LinkedIn -> Телефонно обаждане -> Среща -> Бриф -> Презентация с предложение -> Сделка.

Търся ниша, търся парите - къде са парите?

Услугите, които предлагам, парите, които искам - къде мога да ги намеря?

 

Как най-лесно можете да намерите шефа или мениджъра? Шефът винаги идва пръв и си тръгва последен. Звънете преди 9 и след 7 вечерта.

Бъдете полезни на хората. Не им губете времето. Давайте им стойност. Никой не обича да му губят времето.

 

СРЕЩА

Представяй се, кой си ти и с какво се занимаваш, от колко време.
Искам те да знаят кой съм аз.

Пример:
Здравейте! Казвам се Кирил Йовев, управител съм на фирма
webselo.com и от 12 години работя в уеб.

Подготвяй се, защото никога не знаеш кога късметът ще кацне на твоето рамо. Много е лошо късметът да кацне на твоето рано и да не си подготвен.

Подгответе се с позитивна нагласа. Не се подготвяйте с нагласата, че губите.
 

НЕ ОСТАВЯЙТЕ НЕЩАТА НА СЛУЧАЙНОСТТА!!!

Репетирай презентацията си.

Идентифицирай време за срещата. Винаги си пазете време за ключовия момент. Колко време имате? Говорете за най-важното, много пъти срещите отиват в странични неща, в излишни неща. В толкова много неща, глупости и маловажни неща - и понякога за най-важния момент става среща.

А тука са цените, вие после ще ги видите, между другото ви ги пращам.

Анализирайте поведението и говора по време на разговор. Застанете отстрани. Самоанализирайте се в реално време.

Трябва да анализирате поведението. Вие контролирате нещата. Първо слушай. После задавай въпроси. Питай въпроси за числа - това е крайната цел. Числата.

Колкото повече въпроси, толкова по-добре.

Първо слушай, после задавай въпроси. Нека въпросите да бъдат конкретни, числа, защо така, защо онака, за да разберете как работи бизнесът им.

Аз съм тук, за да ви подобря бизнеса. Дайте ми малко повече инфо. Разкажете ми повече за бизнеса.

Разбери как работи бизнеса им, от какво печелят, къде си ти в цялата схема.

Говори с успешни примери и доволни клиенти.

За нашия партньор еди кой си ние правихме това.

Срещи в ресторант, фоайе, коридор - контролирай вниманието. Запознавате го, карате го да се чувства добре. Бъдете приветливи. Предразположете човека. Бъдете супер позитивни :)

Влияй на сетива, чрез звука (висок, тих, екзалтиран, успокояващ, вдъхвай доверие и сигурност), жестикулиране, докосване, близост, шега.

Просто трябва да влезете в нивото. Няма как.

 

Използвай затвърждаващи фрази. Първо за вас, и за другите около вас.

Ние сме направени от това, което изричаме. Внимавайте какво изричате.

 

Какво ше каеш? Харесва ли ти, нали? Добро е, нали? Ооо, много се радвам, че ви харесва.  Невероятно. Наистина е много добро, нали?

Виждам, че ви харесват нещата, които ви казват. Страхотноо, просто много се радвам, че всичко, което досега ви казахме, е това, което вие искате.

Това помага. Затвърждава.

Искате ли да имате еди какъв си сайт? Да.
Искате ли еди какво си нещо? Да.

Искате ли едно какво си? Да.

Искате ли и такова? Да.

Ами цената е такава.

 

Кажи им за какво си дошъл още на първата среща. Знаеш ли каква е целта на тая среща. Бъдете откровени.

Хората ви усещат кога сте искрени и кога можете да им дадете добавена стойност.

Записвай си всичко, особено числа. Бизнесът се ръководи от числа. Не го забравяйте никога.

Говорете как да им помогнете. Не говорете за комисиони. Не говорете за вашите такси. Говорете как мислите за техния бизнес.

Винаги се фокусирайте, какъвто и да е бизнесът, в това да помислите как ще направите по-добър живота на човека отсреща.

Кой е най-важният човек в стаята по време на срещата?

 

Обоснови се. Но не с гръмки изявление. "Ние взехме еди коя си награда за агенция на годината, ние спечелихме еди коя си награда".

Ти идваш при мен, защото съм експерт.

Ми не съм съгласен с Вас. Аз съм дигиталният експерт.

Обоснови се!

Защо това предлагаш?

Как стигна до тези идеи?

Защо така смяташ?

На какво стъпват твърденията ти?

Статистики.

Опит, добри примери.

 

Не правете нещата за пари. Правете ги щото ги усещате вътрешно.

Никога не давай конкретна цена по време на среща. Срокове и цена не се дават по време на среща. Не бързайте.  Първо така му показваш, че си гладен, ако си гладен.

Второ - така можеш да допуснеш грешка.

 

Познай бюджета на клиента. Търси ясни финансови граници.

Бъди умен, находчив и предпазлив, когато обещаваш нещо, ако не си сигурен и това нещо, ако зависи от други хора.

 

Не клиентът е най-важен. Екипът е най-важен. Екипът е най-важен. Екипът е най-важен. Това е отборна игра.

АКО ОБЕЩАЕШ НЕЩО, ВИНАГИ ГО ДОСТАВЯЙ!!! ТОЧКА!!!

АКО КАЖЕШ НЕЩО, ГО ПРАВИШ!!!

КАКВОТО КАЖА, ТРЯБВА ДА СЕ СЛУЧИ!!!

КАКВОТО ОБЕЩАЕТЕ… ПРАВИТЕ ГО!!!

 

Това предложение е специааално за вас. Ние имаме лично отношение. Този уикенд направихме еди кое си за вас. Накарайте ги да се чувстват специални, желани, ценени.

 

ПРЕДИЗВИКАЙ СЕ!!! ИЗЛЕЗ ИЗВЪН ЧЕРГАТА СИ!!! АКО СИ В ЗОНАТА СИ НА КОМФОРТ ПОСТОЯННО, НЯМА КАК ДА СЕ РАЗВИВАШ!!!

Мисли как да направиш другия човек щастлив. Кажи му това, за което е дошъл. Направете другите хора щастливи.

Води разговора, променяй разговора. Вие сте човека, от който зависи тази среща най-много.

Бързо и по същество, кратко, точно и ясно. Идва на място и му казваш:
- да знаеш, че имам точно 55 минути. И трябва да отивам на друга среща.

 

ПРЕЗЕНТИРАНЕ

ТРЯБВА ДА ИМАТЕ ПРИСЪСТВИЕ!

SHOW OFF - клиенти, препоръки. Уверени, спретнати, усмихнати.

Вярвай си. Когато клиентът усети, че вие си вярвате, и той започва да ви вярва.

Не гледай компютъра или стената с екрана.

Не спори с клиента. Не бий клиента.

 

7-те навика на високоефективните хора

  • Бъдете проактивни. Ако не сте проактивни, няма да има дигитална агенция. Ти го правиш, а не някой друг. Ти го действаш.
  • В началото имайте предвид края. Вие трябва да знаете къде искате да стигнете и да действате. Трябва да имате цел. Ясно дефинирана цел. Всяка кампания трябва да има конкретни числа.
  • Сложете първите неща първи.
  • Мислете печеля/печелиш.
  • Стремете се да разберете, после да бъдете разбрани.
  • Синергирайте.
  • Наточете секирата.

Никога не бъдете най-умния. Егото е много опасно нещо. При собствениците на компании и мениджърите това е много опасно нещо.

Бъдете малко гладни. Бъдете малко глупави. Слушам те. Разкажи ми. Изслушвайте.

Никога не забравяйте, че най-важното е да изграждате дългосрочни човешки взаимоотношения!!!

Парите не са всичко. Много по-важни са човешките взаимоотношения. Предпочитам да загубя клиент, готов съм да загубя пари, но никога няма да позволя някой да обижда колегите ми.

 

Контрол на мисли.

Физическа активност.

Здравословна храна.

Хора, с които се обграждаме.

3 месеца неплатен стаж. Гарантирам ви, че ако ви вземем, ще ви дадем хляб в ръцете. 3 месеца ще ви скъсаме шортите.

 

Рекламата е част от маркетинга. Маркетингът е част от целия бизнес. Маркетингът е нещо, което трябва да правите през цялото време. Той работи през цялото време и работи дългосрочно .Маркетингът е начина, по който Вие налагате вашия бранд в публичното пространство.

 

ЛИЧНОСТ = МАРКЕТИНГ

Аз трябва да популяризирам себе си и покрай себе си - компанията си.

Едно лице продава много повече, отколкото просто един продукт. Нека да чуят. Нека те видят. Нека да говорят за вас. Нека да ви видят. Нека да бъдете там, ON TOP, в онези 5% от бизнесите, за които говорят.  Трябва да го видят, трябва да го чуят, трябва да говорят за него.

 

Хората искат да работят за A плейъри! Направете си стратегия за привличане на A-плейъри! Привличайте най-добрите, хората искат да работят за лидери, за хора с мисия, визия и ТОПКИ!!! За смислени неща.

Трябва хората да ги напътстваш и да ги оставиш във времето сами да си чупят главата.

Трябва да си много внимателен с набирането на хора. HIRE SLOWLY, FIRE QUICKLY!!!

Когато наемате някого, не го наемайте с идеята: "Искам този да свърши някаква работа", а с мисълта: "Искам с него да работим за цял живот". Ти трябва да искаш да работиш при нас, не аз да те карам да работиш при нас.

Не го усещам човека, обаче го уволнявам после и не стават нещата. Интуицията. Той е добър човек, обаче не е за нас. В компанията не трябва да има интриганти, спекуланти и мизерници, и злобни хората в компаниите. Не допускам да има такива хора в компанията. Негативни вампири незабавно ги разкарайте от компанията. Той създава негативна атмосфера. Махай го. Много внимателно наемайте хора. В тази криза ще има много хора, които ще си търсят работа. Винаги внимавайте с какви хора работите, внимавайте с какви хора ще се обградите. В крайна сметка прекарвате много време с тези хора.

 

Лични цели за 2020 г:

 

  • Какво искаш да постигнеш?
  • Защо е важно това за теб?
  • Как ще разбереш, че си го постигнал?
  • Как би могъл да го постигнеш?
  • Какво ще запази мотивацията ти?

 

 

Питаме хората на всеки 3 месеца какви са им целите и на всеки 3 месеца си следиш докъде са стигнали служителите ти, трябва да имат лични и професионални и целите. Ние сме в HUMAN бизнеса. Всичко, което правим ние е от хора… Само и само да станеш по-добър човек, по-добър експерт!

 

Като освобождавате човек, кажи ми честно, какъв човек съм аз, какво според теб мога да направя по-добре, за да стана по-добър мениджър?

Увеличението на заплати се прави не за престой в компанията, а след като човек се е потрудил за нещо, след като човек е направил нещо.

Дайте нещо. След като дадете, лесно ще получите.

Давайте своевременна обратна връзка. Ако няколко човека не могат да се разберат, един по един ги покани, винаги един по един.
Хората трябва да намерят начин да работят заедно.

В посока развлечения - правете си партита, петъчна закуска, да ходим заедно на обяд, вие сте един отбор и в този отбор всички играчи са важни.

 

Най-добрите хора, най-успешните хора са тези, които умеят МНОГО ДОБРЕ да комуникират.

 

ПЪРВИТЕ 7 ГОДИНИ!!!

ОБРАЗОВАНИЕТО!!!

СРЕДАТА!!!

ПОСЛЕ ВСИЧКО ЗАВИСИ ОТ ТЕБ!!!

 

Вътрешна комуникация. Какво си говорите вие на себе си?

Външна комуникация.

Казвай истината, без да нараняваш, без да обиждаш останалите хора, другите хора.

Когато кажеш ИСТИНАТА, идва ДЕЙСТВИЕТО!!!

Моят отговор е толкова добър, колкото добър е вашият въпрос.

Бъди коректен. Каквото кажеш, това трябва да се случи!!!

 

Някой човек като е направил грешка, личен разговор и подкрепа.

 

Адаптирам се. Проактивен съм. Действам!!!

 

Влагайте сърцето си там, където смятате, че има смисъл за вас.

 

To get to the mastery LEVEL, keep improving yourself. Try something new. Be BETTER!!!

 

Раздавам се на МАКС - правете го и вие!!!!!!

 

***

 

If something doesn't work - do something else!!! Try something different. Be willing to take risks.